Now Playing

Movie Calendar

March 1

Lorem Ipsum

12:15p | 2:30 | 4:40 

Dolor Amet

12:15p | 2:30 | 4:40 

Adipiscing

12:15p | 2:30 | 4:40 

Sit Accumsan

12:15p | 2:30 | 4:40 

Adipiscing

12:15p | 2:30 | 4:40 

Lorem Ipsum

12:15p | 2:30 | 4:40 

March 2

Lorem Ipsum

12:15p | 2:30 | 4:40 

Dolor Amet

12:15p | 2:30 | 4:40 

Adipiscing

12:15p | 2:30 | 4:40 

Sit Accumsan

12:15p | 2:30 | 4:40 

Adipiscing

12:15p | 2:30 | 4:40 

Lorem Ipsum

12:15p | 2:30 | 4:40 

March 3

Lorem Ipsum

12:15p | 2:30 | 4:40 

Dolor Amet

12:15p | 2:30 | 4:40 

Adipiscing

12:15p | 2:30 | 4:40 

Sit Accumsan

12:15p | 2:30 | 4:40 

Adipiscing

12:15p | 2:30 | 4:40 

Lorem Ipsum

12:15p | 2:30 | 4:40 

Divi Movies

Experience Movies

about Us

Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Curabitur non nulla sit amet nisl

AGENDA CAMPANIEI

Durata desfasurarii campaniei a fost fixata la 3 luni, în limita bugetului disponibil. Dupa evaluarea impactului campaniei asupra publicului tinta, care constituie ultima faza a proiectului, se va lua în considerare posibilitatea continuarii acestei campanii sau demararea uneia noi.

Perioada de desfasurare a campaniei a fost stabilita între 12 aprilie-12 iunie 2004. Punctul culminant al campaniei îl reprezinta ziua de 29 mai 2004, intitulata Ziua Educatiei Rutiere. Evenimentul va avea loc in Piata Constitutiei din Bucuresti, unde va fi organizata o parada a celor mai bine întretinute si a celor mai hazlii masini Dacia din România, fabricate înainte de anul 1985.

PRINCIPALELE EVENIMENTE DE PROMOVARE A CAMPANIEI:

– Conferinta de presa care anunta lansarea oficiala a campaniei se va desfasura la Hotel Crowne Plaza din capitala, în data de 12 aprilie 2004.
Participanti:

Reprezentanti ai partenerilor la proiect:
– Ioan Rus, ministrul Administratiei si Internelor;
– comisar-sef Virgil Vochina, purtator de cuvânt al Ministerului Administratiei si Internelor;
– reprezentanti ai Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului: Miron Tudor Mitrea (ministru), Sergiu Sechelariu- secretar de stat însarcinat cu probleme de infrastructura si locuinte;
– Chestor de politie- Nicolae Avramescu de la Directia Politiei Rutiere;

Reprezentanti ai presei:

– reprezentanti ai principalelor posturi TV: ProTv, România1, Antena1, PrimaTv, B1TV, Realitatea TV, National TV, MTV Roâania, TV Sport;
– Mediafax;
– jurnalisti si fotoreporteri ai principalelor publicatii independente: AutoMoto, Capital, Ziarul Financiar, Jurnalul National, Libertatea, Adevârul, Evenimentul Zilei, Realitatea Româneasca, Ziua, National, Dilema Veche etc.
– reprezentantI ai principalelor posturi de radio: Europa FM, Pro FM, Radio 21, Kiss FM, Radio Romania Actualitati, Total, Romantic etc.

Invitat special: Domnul Georges Douin, vicepresedinte executiv – corporatia Renault Group.

Conferinta se încheie cu un bufet suedez, în cadrul careia, pe lânga gustari, bautura este asigurata de compania Schlossgold, producator de bere fara alcool, sponsor al campaniei. Urmeaza o expozitie în care colectionarii de machete de masini îsi prezinta cele mai frumoase piese. Posesorii vor fi prezenti la expozitie pentru a raspunde întrebarilor invitatilor la conferinta.
Mapa de presa va contine si obiecte promotionale: pixuri si coli personalizate si un glob pamântesc în miniatura, ca obiect de decor.

– 3 mai 2004- alocarea uneia din emisiunile lui Teo de la PRO TV temei referitoare la educatia rutiera;
Invitati:
– doi soferi profesionisti care au trecut prin experiente mai ciudate sau amuzante la volan si vor sa le împartaseasca;
– un reprezentant al Directiei Politei Rutiere, care sa ofere sfaturi conducatorilor auto în legatura cu un trafic rutier mai sigur;
– diverse vedete sau persoane publice care au trecut printr-o experienta mai speciala în timp ce se aflau la volan;
Pentru alegerea invitatilor se va face o analiza riguroasa a situatiei, astfel încât sa fie selectionate persoanele cele mai potrivite pentru tema emisiunii. O astfel de emisiune urmareste captarea bunavointei publicului tinta printr-o adresare mai putin formala, care va garanta acceptarea ti mai buna întelegere a mesajului campaniei prin raportarea la niste situatii concrete.

– Ziua Educatiei Rutiere (29 mai 2004), care se va desfasura în Piata Constitutiei din Bucuresti si va consta într-o parada a celor mai bine întretinute si a celor mai hazlii masini Dacia din România, fabricate înainte de anul 1985, un concurs si un mini-concert.
Parada si concursul vor avea loc între orele 16:00 – 19:00, iar concertul între orele 19:00 – 21:00.
În piata va fi amenajat un poligon auto, pe care posesorii de masini Dacia (care vor dori sa se înscrie în concurs) vor trebui sa îl parcurga dupa parada. Va exista si un juriu, alcatuit dintr-un reprezentant al Ministerului Administratiei si Internelor, un reprezentant al Directiei Politiei Rutiere, iar din rândul sponsorilor, un reprezentant de la Renault România, unul de la Schlossgold si unul de la Shell. Juriul va vota cea mai bine întretinuta Dacie si cel mai priceput conducator auto. Va exista si un reprezentant al publicului, care va alege cel mai hazliu autoturism Dacia.

Premiile vor consta în:
– 3 bonuri de benzina în valoare de 5 milioane de lei fiecare, acordate de Shell România;
– 3 baxuri de bere Schlossgold fara alcool si 3 parasolare Schlossgold;

Dupa încheierea paradei si a concursului va începe concertul, în cadrul caruia vor cânta urmatoarele formatii:
– Bere Gratis;
– Camioane’n Multime;
– Vank;

Formatiile au fost alese dupa rezonanta numelor (Bere Gratis si Camioane’n Multime), respectiv a melodiilor (Vank, cu melodia „Regele soselelor”), toate trimitând la mesajul campaniei.
Spectatorilor la concert li se va da câte o bere Schlossgold gratis, din partea organizatorilor.
Acest eveniment va fi anuntat printr-un comunicat de presa trimis prin posta electronica tuturor reprezentantilor mass-media, cu doua zile înaintea desfasurarii lui.

SPOTURI:

Spot 1 (filmat color în întregime):

Secventa 1:

localizare: interiorul unui autoturism;
– în prim plan se vede mâna soferului, care apasa tastele unui telefon mobil; pe fundal se aude zgomotul motorului, dublat de sunetul tastelor telefonului;
– planul secund este reprezentat de parbrizul masinii, prin care se vad, în ceata, doua siluete;
– imaginea se apropie din ce în ce mai mult, iar parbrizul masinii se confunda cu ecranul televizorului;
– brusc, ecranul/ parbrizul se crapa si se pateaza de sânge (masina lovise din plin cele doua siluete); imaginea se opreste o secunda; în momentul impactului se aude un zgomot înfundat;
Din acest moment, planul se schimba. Telespectatorul vede ca, de fapt, actiunea se desfasoara pe un poligon pentru teste de siguranta a pietonilor la impactul cu o masina.

Secventa 2:

Localizare: poligonul de teste; pe fundal se aud multe voci suprapuse ale persoanelor de pe poligon;
– un barbat carunt, îmbracat în echipament de protectie le da instructiuni celorlalti; din murmurul de voci se evidentiaza vocea barbatului, care spune: «Perfect! Pauza de cafea. Continuam într-o jumatate de ora!”
– doi tineri ridica cele doua papusi acoperite în prealabil cu vopsea de culoare rosie pentru a se vedea unde va avea loc impactul; altcineva curata parbrizul de vopsea;
– obiectivul se apropie treptat de pata de vopsea, pîna cînd întreg ecranul televizorului devine rosu;
– acum, apare sloganul, scris cu caractere albe: “Ai grija cum calci…acceleratia !“, iar în josul ecanului: „O campanie initiata de Ministerul Admnistratiei si Internelor cu sprijinul Directiei Politiei Rutiere.”

Durata medie: 30 de secunde;

Spotul 2 (filmat în întregime color):

Secventa 1:
Localizare: într-o încapere, în fata calculatorului;
– în prim plan apare spatele unui barbat care lucreaza la calculator (imaginea de pe computer nu se vede deocamdata);
– pe masura ce camera se apropie, se vede pe deasupra umarului barbatului un joc de curse de masini; pe fundal se aude o melodie new metal foarte zgomotoasa.
– imaginea se focalizeaza pe monitorul calculatorului si, in josul ecranului, se vad mâinile barbatului pe tastatura;
– descrierea jocului: o sosea serpuita de munte, marginita de prapastie pe o parte si de munte pe cealalta parte; masina ruleaza cu viteza extrem de mare, iar jucatorul mentine cu greu controlul, astfel ca intra într-o stânca; jucatorul redreseaza masina si continua cursa cu aceeasi viteza; dupa un timp, intra într-un copac de pe marginea soselei;
– muzica se opreste brusc;
– camera se apropie de monitorul calculatorului pâna când ecranul televizorului se confunda cu acesta;
– pe masura ce camera se apropie de masina zdrobita, imaginea virtuala devine reala;
– se vede masina, rasturnata, cu rotile înca învârtindu-se; de sub capota iese fum;
– camera se apropie din ce în ce mai mult de masina, pâna când imaginea devine neclara, formata in pixeli mariti, transformati în patratele, ca atunci când se mareste prea mult o fotografie pe calculator;
– pixelii capata treptat culoarea rosie;
– pe imaginea rezultata apar literele sloganului pe rând, scrise cu culoarea alba, asemeni unui text dactilografiat la masina de scris, însotit de sunetul aferent. (literele apar în stilul specific unei redactari efectuate de programele de jocuri pe calculator): “Ai grija cum calci…acceleratia!“.
– în josul ecanului apare textul: «O campanie initiata de Ministerul Admnistratiei si Internelor cu sprijinul Directiei Politiei Rutiere.»

Durata medie: 30 de secunde

Spotul radio:

Se aud un scârtâit de roti si o bubuitura puternice, ca în cazul unui accident rutier. Apoi, o voce masculina grava spune: «Cele doua razboaie mondiale au facut cele mai multe victime în rândul populatiilor. Accidentele rutiere se situeaza pe locul doi.»
Urmeaza o pauza de doua secunde, dupa care, aceeasi voce rosteste sloganul campaniei: «Ai grija cum calci… acceleratia !» Apoi, rostit cu repeziciune: «O campanie initiata de Ministerul Administratiei si Internelor, în colaborare cu Directia Politiei Rutiere.»

Durata medie: 20 de secunde.

STRATEGIA FOLOSITA:
Strategia este persuasiva, fapt demonstrat de multitudinea mijloacelor de promovare a campaniei (spoturi TV si radio, afise publicitare, evenimente etc.), toate menite sa convinga publicul tinta in legatura cu regulile de siguranta rutiera si sa determine o schimbare a comportamentului acestuia in directia indicata de campanie.

CARACTERUL CAMPANIEI :
Campania se va desfasura atat la nivel ATL, cat si la nivel BTL.

La nivel ATL :
Campania se va folosi de toate mijloacele de comunicare in masa in vederea atingerii scopului ei principal, si aume sensibilizarea conducatorilor auto cu privire la cauzele accidentelor rutiere, precum neatentia la volan, viteza excesiva sau consumul de alcool la volan si determinarea unei schimbari in comportamentul acestora la volan. Astfel, vor fi difuzate doua spoturi TV si unul radio in cadrul celor mai vizionate, respectiv ascultate posturi nationale. De asemenea, vor fi publicate ad-uri de presa in cadrul publicatiilor de mare tiraj din tara si al revistelor de specialitate citite de publicul tinta vizat de campanie.

La nivel BTL :
– prin organizarea de evenimente de promovare a campaniei :
– Conferinta de presa de la Hotel Crown Plaza, din data de 12 aprilie 2004, care anunta lansarea oficiala a campaniei pentru educatie rutiera ;
– Emisiunea pe educatie rutiera de la TEO (PRO TV), din data de 3 mai 2004 ;
– Ziua educatiei rutiere, care se va desfasura in Piata Constitutiei, in data de 29 mai 2003 ;
– prin diseminarea de materiale cu caracter informativ : brosuri, fluturasi ;
– prin outdoor- panouri publicitare amplasate strategic, astfel incat sa fie vizibile din masina.
Varful de lance al campaniei il constituie spoturile TV, intrucat sunt mai agresive si au un impact mai mare asupra publicului tinta.

BUGETUL CAMPANIEI :

Total
ATL
Spoturi TV : 2 ;
– filmare : 10.000 EUR ;
– difuzare : 6 posturi TV ;
Spoturile vor fi difuzate concomitent, pentru a nu plictisi telespectatorii. Difuzarea spoturilor este gratuita, intrucat ele au fost declarate de Consiliul National al Audiovizualului spoturi sociale. Conform CNA, posturile de televiziune au obligatia sa difuzeze spoturile sociale gratuit.
Romania 1 :
– inainte si dupa emisiunea Reflectii rutiere- vineri, ora 17 :50 ;
– in pauzele publicitare din timpul Jurnalului de la ora 19 :00 ;
PRO TV :
– in pauzele publicitare din timpul emisiunii ProMotor- sambata, ora 11 :00 ;
– in pauzele publicitare din timpul stirilor PRO TV de la ora 19 :00 ;
– in pauzele publicitare din timpul filmelor de la ora 20 :00 din weekend ;
Antena 1 :
– in pauzele publicitare din timpul Observatorului de la ora 19 :00 ;
– in pauzele publicitare din timpul filmelor de la ora 20 :00 din weekend ;
Prima :
– in pauzele publicitare din timpul emisiunii Sport Magazin- sambata, ora 11 :00 ;
– in pauzele publicitare din timpul emisiunii Viteza Maxima- sambata, ora 13 :00 ;
– in pauzele publicitare din timpul emisiunii Motor- sambata, ora 13 :30 ;

MTV Romania :
– in pauzele publicitare din timpul emisiunii MTV Top 40- sambata, ora 10 :00 ;
– in pauzele publicitare din timpul emisiunii MTV Superlatino- duminica, ora 10 :00 ;
Spoturile TV vor fi difuzate si in pauzele publicitare din timpul emisiunii de Formula 1, care va incepe in luna martie si se va termina in toamna. Deocamdata postul care o va difuza este necunoscut.

Spot radio : 1
– inregistrare : 1000 EUR ;
– difuzare : 3 posturi radio :
Radio Romania Actualitati ;
Europa FM ;
Radio 21 ;
Spotul va fi difuzat de 5 ori pe zi in prima luna si de 3 ori pe zi in urmatoarele 2 luni.

Ad-ul de presa :
Publicare : 2 cotidiane, un saptamanal si o revista lunara ;
– Libertatea (partener media, ofera spatiu publicitar gratuit)
-format ½ orizontal, suprafata 760 cmp, publicat o data la doua zile.
– Adevarul si Capital
-format ¼ vertical, suprafata 374 cmp, publicat de doua ori pe saptamana.
-costuri: 18.048 $, adica 9024 $ (48 difuzari/188 $) pentru fiecare publicatie.
– AutoMoto
– format 1/1, suprafata 1536 cmp.

BTL:
– afise pentru outdoor- 20 buc.
– brosuri- 20.000 buc.* 0.25 Euro centi/buc= 5000 EUR
– fluturasi- 7000 buc. (3000 buc. in Bucuresti si 4000 buc. in celelalte 8 orase, adica 500 buc. pentru fiecare oras)* 0.10 Euro centi= 700 EUR
– distribuirea fluturasilor: 35 EUR

– numar distribuitori: 14 (6 in Bucuresti, cate unul pentru fiecare sector ; 8 in celelalte orase, cate unul in fiecare oras)* 2.5 EUR/pesoana (fiecarui distribuitor ii revin cate 500 de fluturasi);
– Conferinta de presa:
– pixuri personalizate: 0.3 Euro centi*50 buc.= 15 EUR
– coli de scris personalizate: 0.15 Euro centi*50 buc.= 7.5 EUR
– mapa de presa rosie, lucioasa, personalizata : 1.22 EUR*50 buc.= 61 EUR
– obiect de decor- glob pamantesc (trimitere la afisul publicitar), inscriptionat cu sloganul campaniei : 2.45 EUR*50 buc.= 122.5 EUR
– sandvisuri : 0.3 Euro centi*50 buc.= 15 EUR
– apa minerala, 0.5 l: 0.3 Euro centi*50buc.= 15 EUR